6.10.21

Bluza sa karnerom / Burda Style, 115, 04/2019

Znate onu decu koja kad im kažu da pokupe igračke, ona počnu, pa u tom skupljanju nalete na nešto zanimljivo i zaigraju se? E takva sam ja kad treba da sređujem orman... Umesto da sređujem, ja isprobavam sve na šta naletim. Tako je nastao ovaj post...






Mada je jesen već počela, letnju odeću još nisam zamenila jesenjom. Vreme je bilo koliko toliko lepo pa nisam morala. Onih par dana ružnog vremena me je podsetilo da bih to ipak trebala da uradim. Tako da sam vikend za nama odvojila za sređivanje ormana...

Kao što sam napisala, iznenadili su me neki komadi odeće na koje sam skroz zaboravila! Između ostalog i ova bluza koju sam šila početkom godine. 

Tako da sam morala da vidim sa čime sve mogu da je nosim. To gledanje za sobom vuče haos neviđenih razmera, ali šta da se radi. Sve je to radi višeg cilja. 😉 

Eto na primer, shvatila sam da ovu suknju pantalone (o njoj sam pisala u ovom postu) mogu da nosim i u jesen. Čak i sa čizmama! Takođe, videla sam da bluza može lepo da ide i uz suknju na preklop od kepera, isto sa čizmama... 



To su neke stvari koje inače nosim samo leti, ali eto mogu da se provuku i u prvim jesenjim danima, dok ne krene umotavanje u  toplije tkanine...

Inače, kad sam prvi put videla kroj za bluzu nije mi se svidela. Nije mi bilo jasno zašto bih stavljala taj karner tu?! Bilo mi je potpuno besmisleno. E, kad sam se malo bolje pogledala u ogledalo, shvatila sam da su ljudi iz Burde ovaj kroj pravili baš za žene kao što sam ja. Čitaj: daskare! Kad nas priroda već nije obdarila, hajde da nam oni učine, pa da vizuelno lažiramo nešto tu...

Za materijal sam izabrala viskozu, koja je lagana i vrlo prijatna za nošenje, prosto miluje kožu. Stvarno uživam svaki put kad bluzu stavim na sebe.



Drago mi je da sam otkrila još par načina kako mogu da iskombinujem ovaj komad odeće, jer je nošenje nje uz zvoncare postalo nekako dosadno. Takođe, dopada mi se i to da odeći koju smatram za letnju, produžim radno vreme i u novoj sezoni...

Nosim: Bluza, kroj: Burda Style, 115, 04/2019. Tkanina, viskoza, Virteks. Suknja pantalone, kroj:Burda Style, 108, 07/2017. Cipele: Beogradska obuća Uno

Нема коментара:

Постави коментар