27.10.21

Jesenja haljina sa mašnom / Burda Style 115, 08/2017

Haljina koju sam šila pre dve jeseni i od tad želim da je fotografišem... Prve sezone nosila sam je bar jednom nedeljno, a onda to proredila...



Prošle godine bila je čak i na hemijskom čišćenju! Uspela sam da je uflekam nečim masnim... Srećom, spasili su je. Posle toga obukla sam je jednom prošle sezone i danas. 

Imam strah da je ponovo ne uflekam. Mnogo mi je lepa. Kad sam je sašila, bila je moja haljina za posao, slave, rođendane, ma sve...

Danas kad sam je obukla, pitala sam se da li je moguće da sam nosila nešto ovako usko u struku?!?!? Izgleda da sam se ove godine opustila što se oblačenja tiče i želim to da popravim. Mnogo je lep osećaj kad se obučeš u nešto ovakvo i pogledaš u ogledalo, a kez se sam pojavi na licu, jer te tamo gleda ona lepa ti na koju si zaboravila...

Inače, haljina je pravljena po kroju broj 115 iz Burda Style 08/2017. Taj broj bio je jedan od boljih, jer ima dosta interesantnih krojeva...

Gledala sam danas na foto forumu ruske Burde fotografije žena koje su pravile ovaj model i ostala potpuno oduševljena. Jedan kroj, a totalno različit, u zavisnosti od toga ko je kakvu tkaninu koristio, koje je dužine haljina, kao i to kako je na kraju stilizovana... Sjajno stoji i devojčicama od petnaest kao i ženama od sedamdeset pet godina.




Na fotografijama nosim: Haljina, kroj 115 Burda Style 08/2017, tkanina Virteks. Čizme, Obuća Solo (slične, slične, slične)





2 коментара:

  1. Baš je lepa haljina, mnogo mi se sviđa kroj pa sad razmišljam od čega bih mogla da je šijem. :D
    Ooooodlično ti stoji!!! Treba više da se slikaš :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala...
      Pogledaj kod Rusa. Ovo je jedan od popularnijih krojeva. Žene su stvarno pravile svašta sa njim i sve super izgleda. :)

      Избриши