10.11.21

Asimetrična karo košulja haljina / Burda Style, 110, 03/2015

Ništa me više ne asocira na jesen od udobnih flanelskih košulja i košulja - haljina. Zato su one svake jeseni iznova na mojoj listi "za sašiti"...

Što bi se reklo, klasika, a sa njom nema greške. Eventualno možemo da se malo poigramo na temu, što sam ja uradila izabravši asimetričan kroj 110, Burda Style 03/2015
















Takođe, kako bih razbila monotoniju koju karo dezen može da stvori, ubacila sam drugi materijal za detalje na rukavima, kragni, delu za kopčanje, ojačanju sa unutrašnje strane i tako se poigrala printovima. 

Inače, dok sam kupovala odeću, ovakvi detalji su često uspevali da mi "prodaju" komad. Još je blesavije to što sam uvek bila svesna činjenice da postavu ili tabanicu (kod obuće) vidim samo ja, ali opet... ima nešto ljupko u tome kad je unutrašnjost lepa. Ako ništa, bar popravi raspoloženje i izmami osmeh na lice. Zato i sad kad šijem odeću, volim da obratim pažnju na takve stvari.

Ovaj model je malo komotniji. To sam nažalost (ili na sreću?) shvatila tek kad sam ga sašila. Nije da mi se ne dopada, ali nisam navikla na ovoliku količinu komocije. Rameni šav je pomeren, tako da sam mogla i broj manji da napravim. Prostora ima toliko da na prvoj sledećoj slavi, a i onoj posle nje mogu lepo da se opustim i ne razmišljam o kilcima. Što bi se reklo haljina je slavska trpeza friendly! Ako se ja pitam - pun pogodak!











Na fotografijama nosim: Haljina, kroj - Burda Style 110 03/2015, materijal - Italtes. Cipele - Obuća Solo.














Нема коментара:

Постави коментар