17.11.21

Pamučno plišana bluza / Burda Style, 109, 10/2020

Bluza koja nije bila u planu. Bar ne za ovu nedelju. Međutim, zaljubila sam se u tkaninu i morala da sašijem nešto od nje...




Već neko vreme razmišljam da sašijem teksas bluzu, ali nikako da nađem odgovarajuću tkaninu. Prilikom posledenje posete Italtesu, nisam našla teksas, ali sam naletela na ovaj bogati pamuk preko koga idu linije najfinijeg pliša. Kad sam ga videla, morala sam da ga kupim, tako je prijatan na dodir... Plišššš... Ima li išta lepše za hladne jesenje dane? 




Kako ne bih upala u zamku da kupim materijal, a onda ga ćušnem u orman sa ostalim dok ne smislim idealan model za njegovo veličanstvo i tako ga zaboravim, rešila sam da igram na skoro sigurno, odnosno uzmem kroj za nešto poznato. 

Prvo mi je pala na pamet bluza sa balerinama, ali sam u poslednjem trenutku rešila da je ne ponovim, već uzmem sličan kroj, čak i lakši, 109, 10/2020, Burda Style.

Za razliku od prošlog, ovaj model nema ušitke napred i pozadi. Nema ni manžetne. Umesto njih stavljen je lastiš. Meni je to napravilo mali problem, jer se ispostavilo da su mi rukavi kratki. Ali to sam rešila tako što sam dodala opšivak i lastiš provukla kroz njega.

Pošto mi je materijal predivan, htela sam i dugmiće koji će biti isto tako lepi i našla zlatne, metalne koje sam pre neku godinu kupila na Ali Expresu. Savršeno su se uklopili. Sećam se da sam se tad dobro razmišljala da li da ih uzmem, jer za dugmad nisu bili jeftini, ali sad kad ih vidim na bluzi uopšte mi nije žao što jesam.



Kad sad uporedim gore pomenutu bluzu sa ovom, ona mi se ipak više dopada. Kroj je zahtevniji, ali i bolje stoji. Sve ima svoju cenu. Ove prečice su dobre za nekog ko ili tek uči da šije ili nema mnogo vremena, a baš želi nešto da napravi. U svakom slučaju, ja ću se sledeći put odlučiti za verziju sa manžetnama...



Нема коментара:

Постави коментар