2.4.18

Trench Wrap Skirt

Suknja koju sam najavila u ovom postu. Završila sam je odavno, ali nikako da dovoljno otopli kako bih je obukla. Nekako, keper mi ne ide uz hulahopke. Tako da sam morala da čekam prvi topliji dan...


Što se šivenja tiče, ovaj model nije naročito zahtevan. Mogu ga bez problema praviti i malo napredniji počenici...

Ono što sam dodala, a to mi je neko u grupi preporučio, su drikeri. Jedan dole, kod preklopa i jedan kod pojasa. Naravno, to ne mora ali sam ih stavila pošto ne volim da mi butine sevaju dok hodam...


Ako pričamo o nošenju, suknja je udobna, do trenutka kad treba da se savijem ili čučnem. Onda me malo nervira to što na mestima gde su drikeri tkanina kreće da zateže i imam strah da će popucati. Znam, paranoja. Šta ću... Takođe, ide mi na živce i to što se na tim mestima prave nabori, što keper pamti


Volim ovako opuštene modele, jer su laki za kombinovanje, pa je izvesno da ću ovaj kroj iskoristiti ponovo. Takođe, izvesno je i da sledeći put neću koristiti keper, već neki mekši materijal...

2 коментара:

  1. Slatka je. I ja se kanim da je sijem, i bas sam se lomila izmedju kepera i nekog mekseg materijala. Poslusacu tvoj savet i odabrati meksi. Caka koja radi jos bolje od drikera na suknjama na preklop je da se leva strana preklopa, ili donja strana, produzi do desnog boka i usije u bocni sav. Suknja zadrzi oblik i dizajn, a dobije na udobnosti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. I hvala na savetu. Ovo sam sila prvi put pa sam se uglavnom drzala njihovih instrukcija...

      Избриши