23.4.18

Spring Peplum Top

Konačno da pribeležim i ovaj top. Već par nedelja je na listi za fotografisanje, ali nikako da stigne na red. Svaki put utrči nešto preče... 


Naziv ovog posta mogao je biti i "Peplum od ostataka". U ovom postu sam pisala o tome. Jeste mali izazov krojiti na tkanini koja je prepuna grešaka, ali je i satisfakcija tim veća, kad se prebroje svi delovi i ustanovi da je to to. Sve je tu, sve je iskrojeno i greške se ne vide...


Što se gotovog modela tiče, uhhhh... Ovaj top voli peglu mnogo više nego ja. Ako se sagnem, ili prislonim torbu, odmah nastane nabor... To je danak mojoj ljubavi prema prirodnim materijalima. 

Baca me u ozbiljno razmišljanje o kupovini onog aparata za vertikalno peglanje... Ako je neko imao iskustva sa njim, mnogo bi mi značilo da ih čujem. Vredi li davati novac na tu spravicu?!


Osim te muke, sve ostalo mi se jako dopada. Dobro se slaže kako uz pantalone, tako i uz ravne suknje. Mada ga uz suknju sigurno neću nositi. Probala sam, to je previše damski za mene. Takođe, mislim da bi sjajno išao uz crne pantalonice do članaka (kao što su se nosile šezdesetih), a koje ja nažalost nemam. Za sad... ;)


Нема коментара:

Постави коментар