29.9.21

I prsluk i pelerina! / Burda Style, 111, 08/2009

Tražila sam kroj  za novi mantil, kada mi je sinulo da bih mogla da napravim pelerinu...



Mnogo volim kišne mantile i sve što na njih liči. Dugo planiram da šijem novi, ali nikako da se usudim. Šivenje prošlog je trajalo mnogo dugo. 

Ova prsluk pelerina mi se mnogo svidela još od kad sam je prvi put ugledala. (Kroj je broj 111 iz Burda Style 08/2009). Tad sam je zabeležila u svojoj glavi za "jednom ću je napraviti"... 

Jednom je došlo na red sad. Desilo se da imam nekoliko mantila, ali više ni jedan ne zadovoljava. Jedan mi je veliki, drugi se fucnuo, treći je previše sportski... Tako je krenula potraga za novim, koja se završila krojem za prsluk/pelerinu. 




Opet je proces krojenje/šivenje dugo trajao, jer ovo čudo ima neočekivano mnogo delova. Ili ja samo nisam navikla da šijem jakne i slične stvari. 




Omiljeni deo pelerine mi je postava. Poliesterska je i  kupila sam je ko zna kad i ko zna gde. Stoji mi među materijalim već neko vreme, a da stvarno nisam znala za šta da je iskoristim. U ovaj model se savršeno uklopila, jer kad hodam, delovi pelerine se otvore, a papričice istrče kao simpatičan detalj.

Na fotografijama nosim: Džemper, C&A. Farmerke, Lindex.



2 коментара: