14.9.21

Asimetrična suknja s prugama / Burda Style, 117, 12/2018

Suknja koju sam šila pre dva leta. Ne nosim je često, ali kad je obučem, komentari su uglavnom pozitivni...



Oblačim je obično kad "nemam šta da obučem". U prevodu: onim danima kad se zasitim svega poznatog, pa mi teba neka promena.




Ovaj kroj je za one žene kojima se dopadaju suknje na preklop, ali ne vole da ih nose. Ja spadam u tu grupu. Lepe su mi, ali ne volim da razmišljam, kako sam zakoračila, sela, da li će dunuti vetar, hoće li se nešto videti i slično. 




Zato je ova suknja sjajna. Izgleda kao da je na preklop ali to nije...




Ja sam se malo poigrala sa prugama, čisto da razbijem monotoniju, a sad razmišljam da bih mogla da napravim i zimsku verziju, možda sa dva različita materijala ili u nekoj karo kombinaciji...

Na fotograijama nosim: Suknja kroj: Burda Style 117, 12/2018. Majica, Državni posao. Patike, Converse. Torba, Mona.





Нема коментара:

Постави коментар