22.9.21

Košulja i pantalone

Još dva komada odeće nastala u mojoj capsule wardrobe fazi... Pisala sam i ranije o tome. Nemam ništa protiv, ali nije za mene. Odeća ipak treba da ima nešto... U svakom slučaju, osnovna odeća je super polaznica za nekog ko tek uči da šije. Kao i ova dva kroja koje sam koristila...










Prvo košulja. Želela sam jednu easy iron, kako ih zovu veliki lanci odeće. Odnosno košulju laku za peglanje, koje ja stvarno ne volim. Zato sam tražila model koji nema nikakve detalje i našla kroj broj 105 iz Burda Style 09/2009. Ako je gledati po njemu, pegla bi preko ove košulje trebala da leti međutim, pogrešila sam sa izborom materijala. Zatrčala sam se i kupila ovaj pamuk, koji liči na teksas, a koji iz nekog razloga nije saradljiv što se pegle tiče. Tako da, košulja je ok, ali nije easy iron...




Drugo, o modelu pantalona sam već pisala u nekom prošlom postu. Kroj broj 112, takođe Burda Style od 06/2020. Ove su isto od kepera kao i pethodne. Boju sam takođe birala po principu "da se lako kombinuje"...




Uopšteno, cela kombinacija je takva. Laka i bez mnogo razmišljanja. Pogodna za radni dan, kao i za vikend...

Na fotografijama nosim: Košulja kroj 105 Burda Style 09/2009. Pantalone kroj 112 Burda Style 06/2020. Torba, Mona. Baletanke Antonella Rossi

Нема коментара:

Постави коментар