7.9.21

La Dolce Vita haljina sa tigrovima / Burda Style 101 11/2015

Haljina koju želim da šijem od kad sam je prvi put videla. Preciznije, šest godina. Toliko ima da je objavljen kroj broj 101 u  Burdi od novembra 2015. godine... 








Mnogo mi se dopadaju haljine u dolce vita fazonu i odavno želim da imam jednu. Međutim, ono što me je uvek kočilo je činjenica da sam poprilično sramežljiva kada je otkrivanje poprsja u pitanju, te sam bila sigurna da se u njoj neću osećati prijatno.



Onda su ovaj model napravile Jelena (Ormar jedne Jelene) i Vesna (Kelerabeus) i dodatno kod mene podstakle želju za njom...



E sad, svakom od nas treba neko vreme da se izbori sa svojim bubicama u glavi, pa je tako meni trebalo tri godine... Od fotograija njihovih haljina, do momenta kad sam počela da šijem svoju. 


Pssst! Jelenin post čak imam bukmarkovan i pojavi mi se svaki put kad uključim pretraživač. Možete misliti koliko puta sam gvirnula tamo za ove tri godine...



Elem, u julu sam rešila da deinitivno hoću ovu haljinu u svom ormanu makar po cenu da je budem oblačila samo ispred ogledala...



Ko me prati na Instagramu, video je moju ovogodišnju opsesiju zoo motivima na tkaninama. E pa tigrovi su završili ovde. 

Inače, tog pamuka sam mislim imala oko 2,5 m, od kojih se 1,5 našlo u ovoj haljini. Pošto je tkanina srednje providna, za postavu sam stavila braon viskozu koja je učinila da ceo komad dobije na težini. 

Koliko mi je drago što sam je tako postavila, toliko i nije. S jedne strane, deluje ozbiljno i bogato, a sa druge, zbog dodatnog sloja ume da bude baš toplo u njoj. Srećom, sve ostaje na postavi...



Za kraj, ispostavilo se da kako sam se nadala dobro sam se udala. Nosila sam je više nego što sam očekivala. Prvi put mi je bilo malo čudno i neprijatno, ali svaki sledeći sam sve opuštenija u njoj... 



Na fotografijama nosim: Sandale, Beogradska obuća Uno





2 коментара:

  1. Haljina je odlična.
    Kroj poznajem pa znam da je dobar.
    Jako ti lepo stoji, ne bih izdaleka uspela da provalim da su tigrovi, već samo da ti je dezen dobar. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Meni je tvoja verzija tog kroja sjajna. Još mi stoji bukmarkovana... :)

      Избриши