5.9.20

Suknja - pantalone / Burda Style 08/2017 #108

Ova suknja/pantalone je jedini komad odeće koji sam sašila tokom prošlog meseca. Jedan, ali vredan. Moje oduševljenje kako su ispale je neizmerno...


U poređenju sa svim suknja/pantalonama koje imam, kao i krojevima za iste koji postoje u Burdi, ove izgledaju najraskošnije. Ili što bi rekla moja sestra: "kao neki dizajnerski komad". 

To i ne čudi, kad se uzme u obzir da je prema radnoj svesci, za njihovo pravljenje potrebno potrošiti 2,15 m tkanine, koju god veličinu da šijete. Najveći deo materijala ode u falte, te otud taj osećaj lukzuza kad se nose.

Po preporuci, potrebno je uzeti materijal koji lepo pada, ali ne neki previše lagan jer ipak treba da imaju  formu. Zato sam kupila tanki keper, koji se pokazao kao dobar izbor. Našla sam ga u Italtesu na Autokomandi. Pretpostavljam da ga imaju i dalje, jer je rolna sa koje sam uzela svoje parče bila poprilično velika.


Model sam po sebi nije težak za izvođenje. Jedino što se čovek izgubi u svim tim faltama. Ogromne su i mnogo ih je, pa dok ih ne sastavite i ne spojite prednje i zadnje delove, nemate pojma šta da očekujete. Sad, kad se setim celog procesa, ličilo je na pravljenje origamija.


Kao što rekoh gore, nošenje zaista jeste kao da je dizajnerski model u pitanju. Nekako stvarno dižu smopouzdanje, a zbog dužine i količine tkanine koja igra oko tela čine da se osećam veoma ženstveno, čak i damski...


Bluza: šivena po meri , Suknja/pantalone: šivene pe meri. Kroj: Burda Style 08/2017 #108. Materijal: Italtes. Baletanke: Labrador. Torba: Mona.

Нема коментара:

Постави коментар