25.8.20

Haljina ravnog kroja/ Burda Style 09 2015 #108

Pre par godina imala sam fazu šivenja haljina ravnog kroja. Haljina koja se danas našla na blogu, napravljena je tokom tog perioda...

Ok, ne mogu reći da je baš ravnog kroja, ali sa mojom građom, nemoguće bi i bilo da je takva. Izgledalo bi kao da sam navukla džak koji mi je gore širok, a u kukovima uzak. Znam o čemu pričam. Dok sam naučila da prilagođavam krojeve, uništila sam par lepih tkanina zbog sličnih modela. U svakom slučaju, ovako izgleda "ravan" kroj kad je neko građen kao kruška.

Ravan kroj, naravno prilagođen tipu građe, po mom skromnom mišljenju najzahvalniji je za nošenje. Pokrije tačno ono što treba. Konkretno, kad god bih obukla ovu haljinu, neko bi prokomentarisao kako sam smršala, a istina bi bila potpuno drugačija. Ovo je moj izbor odeće za pms, ili ako bih dan ranije omlatila neke kolače...

Još jedan razlog zbog kog volim ovu i slične haljine je to da one ne izlaze iz mode, a podjednako dobro stoje i devojkama od 25 i ženama od 55 godina. Te, ako mi se težina ne bude drastično menjala, znam da ću moći da ih nosim i za dvadeset godina.

Haljina: šivena po meri. Materijal: Italtes (pamuk). Kroj: Burda Style #108, 09/2015

Sandale: Steve Madden



Нема коментара:

Постави коментар