29.7.20

Božuri na haljini / Burda Style 05/2019 #101

Ovog leta se nisam baš pomučila oko šivenja. Do danas, napravila sam tek dve stvari. Jedna od njih je ova haljina, koju nažalost još nisam imala prilike da nosim nigde van dvorišta. 


Materijal sam kupila u Italtesu, čim je prošlo vanredno stanje. Bio je to moj način da proslavim izlazak u svet. Znam da sam rekla da neću, da treba da iskoristim ono što imam, ali eto... Priznajem, da mi je kupovina i skladištenje tkanina drugi hobi. 

Elem, da se vratim na haljinu. Kroj (#101) sam izvukla iz Burde 05/2019. Htela sam da šijem prema njemu još prošle godine kada mi je trebala haljina za venčanje. Zbog čega  nisam, ne znam. Umesto nje, napravila sam ovu. (Klik na link.)


Raspon veličina u kojima je dat ovaj kroj je od 34 do 44, a utrošak materijala širine 140 cm je između 2,34 -2,45 m.  Takođe, potrebni su flizelin, za ojačanje dela oko vrata i jedan skriveni rajsferšlus dužine 60 cm. Ja sam šila veličinu 36. Imala sam oko 1,7 m tkanine (širina 150 cm). Ovaj put ne preporučujem da imate ovako malo tkanine jer je to mučenje. U prevodu: morala sam da isecam gornji deo i uklapam ga. Ne znam koliko se to vidi na slikama, tu mi se materijal nabira. Nisam oduševljena kako je ispalo, ali to mi je škola.


U svakom slučaju, neću je baciti. Nije savršena, ali za koji dan ću to sigurno zaboraviti. Dobra strana je to što sad imam još jednu opciju, kad mi naleti neko letnje venčanje ili nešto tome slično. 

Haljina, šivena po meri. Baletanke: Antonella Rossi.,







Нема коментара:

Постави коментар