29.5.20

Romantična bluza sa karnerima

Osećam se kao torta! U pozitivnom smislu. Nisam neki veliki ljubitelj karnera, mada mi se tu i tamo provuče po koji (kao na haljini iz prethodnog posta), ali posle ove bluze, stvarno sam zaljubljena u njih.


U poslednje vreme više ne znam šta bih šila. Za razliku od većine žena koje se žale da nemaju šta da obuku, ja znam da imam previše odeće, pa nemam ni potrebu za novom. Ali pošto mi je šivenje način da se isključim i odmorim, onda stalno tražim nešto što bih mogla da pravim. Tako sam našla kroj #104 u časopisu Burda Style 05/2020. Doza romantike koju ovaj model nosi sa sobom prevazilazi moje standarde, ali mi se sviđa.  Izabrala sam je zbog karnera. Ne znam šta mi bi, ali drago mi je da jesam. U časopisu postoji i verzija bez njih, ali ona mi se činila nekako dosadnjikava. Izgleda da i ja polako podležem ovom aktuelnom trendu.


Ponovo sam šila veličinu 36, za koju je predviđen utrošak od 1,2 m tkanine. Zapravo, taj utrošak predviđen je za sve veličine od 36 do 42, dok je za veličinu 34 potrebno 1,15 m. 

U časopisu preporučuju da se za ovaj model biraju viskoza, pamuk, ili bilo šta što lepo pada, ali da jednake boje sa obe strane. Ja sam  koristila pamuk, koji je toliko delikatan da sam morala da sijem sa iglama za žersej je bi ga univerzalne igle oštetile, odnosno, povlačile bi mu niti i to ne bi izlgedalo lepo.



Ova bluza nema nekih naročito komplikovanih detalja, osim što pravljenje i prišivanje karnera može oduzeti malo vremena. 


Inače, ovaj put sam za pravljenje karnera koristila običnu stopicu za mašinu umesto one za nabiranje i shvatila sam da mi je ona lakša za upotrebu. Jednostavno sam produžila bod na 4,5 mm što je na mojoj mašini maksimum i jednom prošila kroz tkaninu. Zatim sam tu istu tkaninu čiodama zakačila za obeležena mesta na bluzi sa gornje i donje strane, pa polako sa tih istih strana povlačila gornji konac kako bih napravila karner i dovela ga na odgovarajuću dužinu. Ne znam, meni je ovo nekako jednostavnije i urednije nego sa stopicom za nabiranje.

Kao što sam već rekla, bluza mi se mnogo sviđa. Čak mi se više dopada moja verzija od one u časopisu. Ako stignem, volela bih da ovaj kroj unapredim u haljinu, mislim da bila baš lepa i vesela...

Нема коментара:

Постави коментар