15.1.21

Pravda za animal print! / Burda Style #108, 08/2013

Još jedna bluza nastala po kroju #108 iz Burde 08/2013. Napravljena u periodu kad sam želela da moj orman malo odraste. Odnosno, da odeću sa blesavim printovima zamenim malo sofisticiranijom. To je vreme kad sam stvarno shvatila koliko od onoga što imate na sebi zavisi kakav ćete prvi utisak ostaviti na ljude.







Animal print sam uvek doživljavala kao klizav teren. Može biti elegantan, ali je i lako preći granicu vulgarnog. Zato sam se držala detalja. Baletanke ili marama (nikad zajedno) bila je moja mera. Ovo je prvi put da ga na sebi imam u ovoj količini...





Meni se dopada, mada moja bliža okolina nije baš blagonaklono reagovala. Prvo je počelo sa prozivkama, da bi potom imali kratku debatu, jer kod nekih ljudi animal se poistovećuje sa domaćom estradom i nema dalje. Sve je objasnila moja sestra rečenicom: " To nije naš stil. " 




Ok, haljine pripijene uz telo u ovom dezenu, grudi na izvol'te, uparene sa konturisanim licem a la Kardašijan, ogromnim minđušama ili gomilom cirkona, sigurno nije nešto što bih nosila, ali ovako bez ikakvog preterivanja, da ovo jeste moj stil. 




Za mene je animal klasika. Dezen koji razbija monotoniju, te ukoliko se umereno dozira, mogu ga nositi i žene koje nikada neće uzeti mikrofon u ruke, niti se popeti na kafanski sto, a ja sam jedna od njih...

Na fotografijama nosim: Kaput, Rabas. Bluza, šivena po meri. Pantalone, United Colors of Benetton. Plitke čizme, Obuća Solo, slične, slične.







Нема коментара:

Постави коментар