9.7.19

Green Dress

Konačno slikah ovu haljinu. Imam osećaj da sam je sašila jako davno, a njega pojačava činjenica, da kad sam počinjala pisanje posta, nisam mogla da se setim iz kog broja Burde je ovaj kroj!


Srećom, još uvek nisam razvila plan organizacije krojeva, tako da oni koje sam koristila uglavnom ostanu još neko vreme da vire između stranica časopisa...


Elem, poslužila sam se modelom #106 iz Burde 02/2019, s tim što moja verzija nema rukave, kao što vidite u priloženom.  Ovako mi se više dopada.


Šila sam je od pamuka, kupljenog u Italtesu. Ne znam tačno, ali mislim da je to bilo prethodne godine. Tad još nisam morala da krijem kese sa tkaninama kad ulazim u kuću... Prijatna je za nošenje, isto kao i ova suknja koju sam pravila od istog materijala prošlog leta. Jedina mana joj je što se gužva, ali to je osobina sve odeće od prirodnih materijala. S tim sam se pomirila. Pegla leti mi ne gine...


Mislim da sam s ovom haljinom završila šivenje haljina za posao. Bar kad se radi o letnjoj sezoni. Imam ih dovoljno. Sad je red da se malo opustim i šijem nepraktično. Imam još par da fotografišem, ali da ih šijem u tu namenu neću u skorije vreme...


Na fotografijama nosim: Haljina - šivena po meri, tašna - Mona, u drugoj bojibaletanke - Labrador 

2 коментара: