20.8.18

Simple Skirt

Leto je vreme za lagane stvari - šetnje, muziku, hranu, šivenje... Sve light. Opušteno i bez previše zamaranja... Današnja suknja je upravo takva. 


Pravila sam je u vreme godišnjeg odmora. Ideja je bila da šijem nešto što nije zahtevno, jer nisam sebe htela da dovodim u situaciju da se nerviram, onda, kad treba da uživam. Takođe, želela sam nešto što ću moći brzo da završim i nosim. 


Pošto mi se mnogo dopalo kako mi stoji haljina iz ovog posta, a patim od manjka sukanja, rešila sam da iskopiram kroj njenog donjeg dela i na to samo prišijem pojas. Najteži deo šivenja, kao po običaju, bio je porub, koji sam opet radila ručno. Ali ako to izuzmem, ovo je još jedan dobar kroj za krojačice početnice... 


Što se modela tiče, suknje ovog tipa su savršene za leto. Pristojno ste obučeni, a osećaj je kao da nemate ništa, jer je ona toliko široka da ne dodiruje kožu. Da se letu ne bliži kraj, verovrano bih napravila još koju, ali ovako, sačuvaću kroj za sledeću godinu...

2 коментара:

  1. Koliko je ovo zenstveno:-) Danas zene, generalno, nisu zenstvene. Ja isto imam sire bokove i malo jace noge, pa su ovakve suknje uvek i moj izbor. Mozda bih je samo malo skratila, do ispod kolena...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.
      U pravu si. Zene vise nista ne ostavlaju masti, sve je na izvolte. Instant.
      Mene je ta zenstvenost uhvatila ovog leta,videcemo kako ce biti na jesen...

      Избриши