2.7.19

Gingham Shirt Dress

Moglo bi se reći da su haljine moja letnja uniforma. Od sredine maja do sredine septembra pantalone ne oblačim. To je takođe i vreme u godini kada imam najviše inspiracije za šivenje. Tada ne moram da se teram, prosto uživam da radim...


Radim, čak i kad ne bi trebalo, odnosno, kada bih trebala da se usredsredim na nešto drugo. Takav je bio slučaj sa ovom haljinom. Započela sam je dan pred odlazak na letovanje. Da, znam, baš umem da ubodem momenat... A čak nisam planirala ni da je nosim tamo! Jednostavno sam htela da se družim sa mašinom...


Dugo unazad sam imala želju da iskombinujem krojeve bluze #129 iz Burde 05/2010 i suknje odnosno, donjeg dela haljine 9005 iz Burde 06/1979. Znala sam da će zajedno izgledati odlično, ali mi je trebalo dosta da se odlučim da ih spojim jer nisam bila sigurna da li će se veličine poklapati (gornji deo je 36, a donji 38). Iskreno, ne volim da prepravljam krojeve, a na sreću, ovde to nisam ni morala, jer su se delovi savršeno uklopili.

Prvo sam mislila da je napravim od teget pamuka, međutim već imam ovu teget haljinu. Zato sam se odlučila za gingam, kupljen u Virtexu na Banovom brdu. Mislim da mu je cena po metru bila oko 500 dinara - za ovaj model potrošeno je dva metra.


Kad podvučem crtu, zadovoljna sam kako je sve ispalo. Haljina je laka za izradu i prijatna za nošenje. Već razmišljam da napravim još jednu, s tim što bih na njoj možda malo izmenila kragnu...


Na fotografijama nosim: Haljina / Šivena po meri
                                             Baletanke / Labrador

2 коментара:

  1. Odlična je i odlično ti stoji. Odličan spoj materijala i krojeva. ;)
    I meni bi trebala jedna takva. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala... :)
      Znaš da šiješ, znaš koji su krojevi, pa navali na posao. :)

      Избриши