2.5.19

Burda Style 5/2019

Kao da sam juče prelistavala aprilski broj, a već danas listam majsko izdanje Burda Style magazina. Čudno je kako vreme leti kad se ne radi ništa. Da, tako je. U aprilu nisam takla mašinu za šivenje. Razlog: nedostatak volje. Pisaću jednom o tome. Za sad, da se vratim novom broju...


Prvi kroj koji mi se dopao je jakna #111. Podseća me na nešto što je nekada davno nosila Kerolin Baset Kenedi, a danas bi išlo uz stil Megan Markl. Da, verovatno je ona i zaslužna što se čamac izrez vraća u modu ovog proleća. Kako god, 7/8 rukavi, gore pomenuti izrez i dužina do kuka čine da ova jakna (sako) izgleda zaista elegantno.


Haljina #106 je tako opuštena da prosto vrišti: "godišnji odmor!" Nije komplikovana za izradu, a lepo bi se slagala uz starke i teksas jaknu...


U majskim izdanjima obično ima više modela haljina nego inače, pa to ni ovog puta nije izostalo. Model haljine #102 mi se baš sviđa. Razlog: ima džepove! Koja devojka ne voli haljinu sa džepovima?! Ono, nije damski, ali šta sad... 

Možda sam već spomenula da ovog leta imam jedno važno venčanje, pa sam u procesu traženja haljine. E pa, model #101 je nešto što dolazi u obzir kao opcija...


Model #104 mi se čini interesantnim, ne samo zbog izgleda, koliko zbog materijala od kog je napravljen. U pitanju je žersej, sa kojim ja nemam iskustva u radu, a volela bih da probam da pravim odeću od ove tkanine jer konačno imam endlaricu.


Kad sam videla crtež pantalona #115 odmah su mi se dopale. Međutim, na manekenki, pa ne znam baš... Vidi se da ih nisu šili po njenim merama. Nisu loše, ali mnogo joj se nabiraju napred. Inače, od kad sam počela da šijem pantalone za sebe, to mi je najveća trauma sa Burdinim krojevima. Napred imam višak tkanine, a pozadi mi fali, pa moram da ih prilagođavam. (Što mi nije omiljeni deo posla.)

Haljina #109 mi se sviđa, ali nisam sigurna kako bi mi stajao ovakav izrez oko vrata. Bojim se da bih izgledala starija nego što jesam...


Suknja #112  je zapravo veoma jednostavna, ali ima lep detalj na pojasu. Meni se sviđa jer trenutno imam ideju da napravim nekoliko komada odeće koji će se međusobno lako kombinovati, a ona mi deluje kao suknja koja bi se lako uklapala uz različite komade odeće.


Umesto dizajnerskog modela, koji obično daju, ovog meseca je uredništvo Burde ubacilo rubriku o printovima. Predstavili su zmijski print i dali kroj za suknju #122. Sve skupa mnogo mi se dopada. Obično životinjske printove nosim samo kao detalje, ali ovako kako su oni to uklopili deluje mi sjajno. Nimalo vulgarno, zapravo veoma kul.


Poslednja dva modela koja su mi se svidela iz ovog broja su bluza #124 i suknja #126. Bluza mi se dopada zbog detalja na ramenu, praktičan je. Volela bih kada bi dali ovaj model i u manjim veličinama. Suknja je opuštena i dobra za svaki dan. Model je lak za šivenje, idealan za početnike.



Нема коментара:

Постави коментар