3.9.18

Burda Style 09/2018

Iako sam odavno završila sa školom, štreberki u meni je ona još uvek glavna asocijacija za septembar. Dobro i nova modna sezona. Zato, hajde da uradim svoj ovomesečni domaći i prelistam septembarski broj Burda Style magazina...


Prvi komad koji mi se dopao je košulja haljina br. 118. Ok, možda ne verzija koja je ponuđena u časopisu, to je nekako previše retro, čak i za mene, ali sam kroj je jako lep. Moja savršena kombinacija bila bi ovaj kroj plus neki jednobojni materijal...


Zatim, romantična zelena haljina br. 111. Veoma mi se dopadaju detalji na rukavima, ali i to što je za pojas stavljena "pertla", pa može da se podešava po potrebi. Što je dobro, kad imate na umu da je sezona slava iza ćoška...


Sledeće, bluza br. 119, pantalone br. 103 i suknja br. 110. Želim da pravim sve! Dobro, suknju baš i ne moram, nije se pokazalo da ih u toku jeseni nosim, mada ova ima zanimljiv detalj na pojasu. Ali opet... Pantalone i bluzu ću svakako dopisati na svoju listu...


Bluza br. 112 i haljina br. 116. Bluza je skraćena verzija gore pomenute haljine. Dok je haljina br. 116 jako lepa za nekog ko radi u okruženju koje zahteva veoma poslovno oblačenje. Pravila bih je za sebe, ali već vidim da bi mi samo čučala u ormanu. Tako da... bolje ne.


A sad nešto za male šmizle! Haljina br. 130, savršena je za sve jesenje događaje na kojima gospođica treba da se pojavi i izgleda kao dama. Bitan detalj kod ovog kroja su džepovi u koje će kasnije moći da natrpa kolače ili čokoladice, ali ajde o tome ćemo brinuti drugi put...


Haljina br. 113 mi je toliko lepa da na njoj ne bih menjala ništa. Šavršeno su uklopili kroj i tkaninu. Za sve koji vole romantiku. Takođe, tu je i mantilčić br.129, za devojčice koji je toliko sladak da mi je žao sto ga nemaju u veličini 170.


Za haljinu br. 107 već tražim materijal. Mnogo mi se dopada. Izgleda nosivo u raznim prilikama, a čini mi se da bi podjednako dobro pristajala i dvadesetogodišnjakinji, kao i pedesetogodišnjakinji...


Pošto volim sve vezano za mantile, logično je da će se haljina br. 122 naći među mojim omiljenim modelima iz ovog broja. Fenomenalna je! Ozbiljno se razmišljam da smanjm kroj na svoju veličinu i napravim je...


Još jedan kroj za punije, pulover br.125. Predivan! Dopada mi se što mu je kragna tolika da može da se nosi spuštena, kako bi se pokazala ramena, a ukoliko je hladno može se podići i lepo se ušuškati u njega...


Poslednji model, za ovaj pregled, su pantalone br. 124. One su zapravo, još jedan kroji koji razmišljam da umanjim. Mnogo mi se dopadaju detalji na pojasu, opuštena linija nogavica, kao i dužina istih...


Нема коментара:

Постави коментар