26.6.18

Sewing in June...

Vreme ovog vikenda mi nije bilo naklonjeno, pa nisam uspela da fotografišem novu haljinu, sašivenu prošle nedelje. Umesto nje, rešila sam da vam pokažem šta je to na čemu trenutno radim... 


U pitanju je haljina 103 iz Burda Style magazina 02/2013. Ovaj model šila sam pre par godina (mogli ste je videti u ovom postu). Pošto staru mnogo volim, jednostavna je i praktična, rešila sam da kroj kopiram još koji put... Za to sam izabrala 1,60 m ljubičaste viskozne tkanine i isto toliko plave od poliestera.  

Ovaj kroj je sjajan za sve krojačice početnice, jer nema mnogo delova, a za izradu je potrebno maksimalno jedno popodne rada. Osim toga, nije neophodno da se koriste živahni materijali, jer je model takav da može lepo izgledati i sa nekim malo čvršćim materijalom. Pošto je potrebno tako malo vremena, odličan je i ako ste se uželeli šivenja, pa vam treba nešto lagano da se uhodate, ili se kao ja, spremate za godišnji odmor, pa vam treba nešto što neće zauzimati mnogo prostora u koferu, a moći će da posluži i za dan i za noć... 

Нема коментара:

Постави коментар