13.7.18

Burda Style 07/2018

Znam, znam, ovaj post debelo kasni... Ali imam veoma dobro opravdanje za to. Jul je i trebao mi je odmor. Odnosno išla sam na isti. Naravno nije samo to razlog, jer da je samo to, kašnjenja ne bi ni bilo. Glavni razlog je što smo se sa planirane destinacije morali prebaciti na drugu u roku od par dana. Što je automatski značilo da sve stvari koje sam šila za nju, nisu odgovarale mojim potrebama na drugom odredištu... Tako da, umesto da pišem, ja sam šila...


Elem, da ne dužim, razmišljala sam ima li svrhe pisati o julskom broju, kad već debelo gazimo ovaj mesec i zaključila da definitivno ima! Čak i ako niko ne bude čitao ovaj post, meni će značiti da ga imam, kako bih mogla da se prisetim koji su mi omiljeni modeli, da bih kasnije mogla lakše da ih nađem. Tako da evo ih...


Trenutno sam u nekom retro raspoloženju... Uživam da nosim damske stvari sa prizvukom pedesetih, pa nije ni čudo što mi se dopada suknja sa naslovne strane. Prelepa je. Poziva na ples. Zato sam je odmah stavila na listu za šivenje. Jedino što nemam ta tri metra materijala za nju, tako da ću ovih dana sigurno skoknuti do neke od prodavnica metraže da vidim šta se nudi...


Kao što ste već mogli da primetite, volim ravne haljine. Komotne su za nošenje, a uz to vizuelno sužavaju. Ako mene pitate, ovaj tip haljine je klasik koji svaka žena treba da ima u ormanu za one dane kad "nema šta da obuče"...


Ovaj top vrišti leto! Bilo da je u gradu ili negde pored mora. Izgleda malo zahtevniji za izradu, ali mislim da vredi potruditi se. Takođe, čini mi se da bi od ovog kroja mogla  biti i lepa haljina, ako bi se produžio...


Nisam neki naročit ljubitelj suknja/pantalona, međutim ove mi se dopadaju. Valjda zato što su toliko široke da izgledaju više kao suknja nego kao pantalone. Možda ih čak i napravim. Deluju kao nešto što je pogodno za kancelariju u letnjim mesecima. Posebno ako radite u modnom časopisu, ili nekom sličnom, modno osvešćenom okruženju. To kod mene nije slučaj, ali se ne dam obeshrabriti...


Još jedna opcija za kancelariju. Pošto od juna do septembra izbegavam da nosim pantalone, ovo ću ostaviti kao opciju za prve jesenje dane. Na fotografiji se ne vidi dobro, ali one na džepovima imaju simpatične detalje u vidu karnera.


Kada je o dečjim modelima reč, ovaj broj ima editorijal posvećen odeći za dečake. Uglavnom su u pitanju obični krojevi, što je i najpraktičnije za decu. E sad, od svega praktičnog meni su se dopale ove pantalonice, zbog zanimljivog detalja, imitacije kopčanja. Što da bude prosto kad može malo da se zakomplikuje?


Za kraj, lanena haljina za krupnije dame. Ceo plus editorijal posvećen je odeći za vrele dane u gradu. Meni se najviše dopala ova haljina, jer izgleda komotno, a opet damski. Savršena za sve one žene koje hoće da izgledaju doterano i kad se asfalt topi.

4 коментара:

  1. Ja sam vec iskrojila pantalonice za decaka, ali sam uzela malo tanji materijal za trenerke- videcemo kako ce ispasti...:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Držim fige da ispadnu dobro.
      Ja bih tekve pantalone za sebe. :)

      Избриши
    2. I ja bih taj kroj za sebe, već sam i gledala nešto da probam slično da sašijem... :D
      Ispašće dobro!!!

      Избриши
  2. I ja sam šmeknula suknju, odmah... A i onu roza bluzu... Bila bi odlična haljina. :)

    ОдговориИзбриши