1.1.18

Hello 2018!

Srećna vam Nova godina.

Kad pogledam u nazad, čini mi se da je prethodna proletela brzinom svetlosti. Dok sam se okrenula bio je jun, a onda još jedno hop i eto ga decembar... 

Kažu vreme leti kad se čovek dobro zabavlja... Hajde nek' bude tako... Mada, kao i svaka pre nje i prošla bila šarenolika. 

Definitivno najbolje (neki ljudi iz mog okruženja se sigurno s ovim neće složiti) što mi se u prethodnoj godini desilo je gospođica Zoja. Mlada 3/4 labradorka koja je u junu na bum uletela u moj život. Kažem 3/4 jer je jednim delom nešto, ne znamo šta. U svakom slučaju po karakteru je pravi labrador. Marli zapravo. Ako ste gledali film ili čitali knjigu, razumećete na šta mislim. S njom nikad nije dosadno...


To možete videti i na fotografijama. Trebalo je da okačim venac na vrata, a ona mi je u tome svojski pomagala.  



Srećom, napolju je suvo, pa je peplum top koji sam usput htela da fotografišem, ostao je neumazan. 

Peplum sam sašila još prošlog oktobra, po modelu iz Burde 08/2012. Od kad sam ga napravila ne skidam ga. Moj je omiljeni komad za posao, a zbog dezena i boja, može da posluži i za praznike...


Pošto mi se ovaj mnogo dopao, kupila sam tkaninu da napravim još jedan, ali sa kratkim rukavima. Kako bih mogla da ga nosim tokom prolaća i leta...Pa neka to bude moj prvi novogodišnji zadatak (odluka) ove godine!

Нема коментара:

Постави коментар