5.10.16

Hello October!


Kad pomislim na jesen, pomislim na karo dezen. Zato i ne čudi moj odabir tkanina za ovaj mesec. 

Prvo mi je plan bio da kupim tri tkanine. Međutim, umesto sa tri, iz prodavnice sam izašla sa pet. Kakav sam buntovnik! 

Isprva sam zaista pazarila tri materijala i nameravala da se na tome zadržim, ali pošto nisam mogla da prestanem da razmišljam o tkanini sa pejsli dezenom, morala sam da se vratim u radnju i kupim je, pa onda i crnu tek da se nađe. Prava sam rasipnica znam... Zato i jesam počela da zaobilazim prodavnice s tkaninama u širokom luku. Dobro, ne baš širokom, ali trudim se da se kontrolišem.

Svi materijali kupljeni su na Banovom brdu u radnji Vir tex. Uglavnom su u pitanju pamučni košuljari, osim crnog materijala koji je nekakva mesavina. Nisam sigurna koji je postotak čega, jer uz njega nije postojala nikakva etiketa. 

Volela bih da ovog meseca napravim par košulja. Prvo, zato što ide hladnije vreme, a ja volim da se oblačim slojevito (ne zbog Nade Macure, već zato što mi je uvek hladno). Drugo, dugo nisam šila ništa sa dugmićima, kragnom i manžetnama, pa želim malo da utvrdim gradivo. Treće, posao mi je takav da mi trebaju košulje, jer što sam muževnija to bolje :).

1 коментар: