4.1.18

Najbolji poklon

Gledam u knjigu ispred sebe i još uvek ne mogu da poverujem kako se neke stvari nameste... Kao po predosećaju, koga ni sama nisam bila svesna.

Par dana pre nego li ću je kupiti, poveo se razgovor o očekivanjima koja smo imali. Sećam se da sam u toku te priče gledala svoju policu sa knjigama. Palo mi je na pamet, da je mlađa Mihajla uvek zamišljala odraslu sebe pored police krcate knjigama o dizajnu, modi, krojenju i šivenju... Mislila je da će kad se zaposli, stalno visiti po knjižarama i kući dovlačiti razna blaga sa tom tematikom...  Nagde između posla, knjižare i kuće, nešto se desilo. Odrasla ja se malo pogubila. Tako da je modna biblioteka ostala samo kao ideja... Nije da se nisam s vremena na vreme čašćavala ponekim izdanjem, ali ne u onoj meri u kojoj sam zamišljala da će to biti...


Par dana nakon razgovora, nekako sam se zatekla u knjižari Vulkan. Ni sama se ne sećam kad sam poslednji put zavirila tamo... Elem, dok sam razgledala, sinulo mi je da bih mogla da potražim policu na kojoj su izložene knjige o modi i dizajnu. Čisto da vidim šta ima novo... Tad sam je spazila! Knjigu "Moda" koju želim još od kad je izašla iz štampe, sniženu sa 8990 na 2990 dinara! U prvom momentu sam se dvoumila, a onda shvatila da - hej to je sniženo za 67%! Takva ponuda se ne propušta! Brzo sam zgrabila svoj primerak i pravac kasa!


Kao dete koje je nestrpljivo da otvori svoje poklone, tako sam i ja jedva čekala da dođem kući i pocepam foliju u koju je bila upakovana, a onda uživanje... Putovanje kroz sve aspekte mode, od vremena kad je odeća imala samo funkciju da zaštiti i zagreje, do današnjih dana, kad se kroz nju ogleda moć i identitet onoga ko je nosi. Od stranice do stranice vidi se kako je pratila društvene promene, a dobar deo posvećen je i ljudima koji su te promene donosili...

Pošto je vreme darivanja u toku, mislim da je ova knjiga savršen poklon za nekog ko voli modu (mnogo bolji nego, parfem, džemper ili nešto slično).  Dobra je i za sve cinike koji misle kako je moda potpuno nebitna, jer čitajući je, posebno delove o ratnom odevanju, shvatiće koliko je zapravo važna za opstanak i razvoj jednog društva. (Počinjem da zvučim kao Miranda Prisli.) Mada, kad malo razmislim, ona je najbolji poklon kojim trebate počastiti sami sebe. Zaslužili ste to... :)

Нема коментара:

Постави коментар