12.8.23

Šešir od ostataka tkanine

Prošlo je par godina od kad sam poslednji put pošizela i pobacala sve ostatke tkanina koje sam gomilala u kutiji u ćošku sobe u kojoj šijem. Desi se to ponekad. Jednostavno izgorim. Tovarim tu kutiju sa izgovorom "šteta da se baci, fino je parče, iskoristiću ga za nešto"... To nešto, retko kad se desi... Retko zavlačim ruke u kutiju. Eventualno za neke opšive, ali to su tako mali parčići da su zanemarljivi... 

Pošto ove godine nešto nisam u raspoloženju da šijem - imam tonu odeće da nosim i zadovoljna sam time što imam - rešila sam da se malo pozabavim kutijom, čisto da ostanem "u treningu"... 

Ovaj šešir je mlađi brat jedne suknje i jedne haljine. Pravljen je po kroju 141 iz Burde 05/2009. Lak je i brz za šivenje, pa je pogodan i za nekog ko se tek uči. 

U komentarima na Instagramu sam pomenula, a evo i ovde da provučem, ako ga opet nekad budem šila, umesto jednog sloja, flizelinom ću obložiti obe strane, kako bi šešir dobio na čvrstini i lepše padao...

Inače, super je za putovanja, jer za razliku od slamnatih, ovaj platneni se lako savije i spakuje, te ne zauzima mnogo prostora... 




Нема коментара:

Постави коментар