21.4.20

Zvezdasta suknja - pantalone

Još jedan komad iz serije "Iskoristi ono što imaš u korpi".  Kao rešila sam da budem praktična, pa zato šijem stvari koje mi mogu zatrebati kad sve ovo prođe. Priznajem i dalje me privlače potpuno nepraktične stvari kao ona "Sabrina" haljina o kojoj sam pisala na stranici. Sašiću i nju sigurno, ali se trnutno suzdržavam (čitaj: za nju se ipak želim počastiti novim materijalom, pa nek ide život!)...


Da se vratim na praktično. Ovog puta, suknja - pantalone. Pošto za posao više neću moći da oblačim haljine i suknje, a klasične pantalone ne mogu da smislim kad je vruće, ovo ispada kao dobra opcija. Široke su, liče na suknju, a ista nisu. Takođe, jako su udobne, nema brige ako dune vetar, a u zavisnosti od raspoloženja, mogu ih nositi uz bilo šta. Lake su za kombinovanje.


Kroj za koji sam se ovog puta opredelila je #126 iz Burde 03/2015. Potrebna količina materijala za ovaj model je 1,80 m, koliko ja nisam imala. Imala sam oko 1,60 m  pa sam morala malo da se dovijam... Umesto normalnog poruba od 4 cm, ostavila sam tek 1 cm, a onda na to našila gingam trake od tkanine koja mi je ostala nakon pravljena ove haljine. Isti materijal koristila sam za gornju stranu džepova i za levi donji prelaz šlica. 

Takođe, kod mene u blizini ovih dana ne rade pozamanterije, pa baš nisam mogla da biram kakvo ću dugme da stavim, nego sam našla neko obično u maminoj kutiji za šivenje. Tu sam iskopala i običan patent zatvarač, koji je sudeći po izgledu mama skinula sa nekih pantalona, ali nema veze. Bitno je da radi i da je teget. 

Iako od ostataka, ispale su super. 

Jedina negativna stvar vezana je za tkaninu. Oprala sam je već dva puta. Jednom pred šivenje, a drugi put kad sam završila. Boja se ispira kao sumanuta! Ne samo kad se pere. Imam plave tragove po rukama i ispod noktiju i kad ih nosim! Znam da će ovo s vremenom prestati, ali me trenutno malo nervira...


Pošto je kroj dobar, ponoviću ga ovih dana. Imam dva materijala između kojih mogu da biram. Zeleni keper, tu su mi problem konac, rajseršlus i dugme, a imam i neki plavi sa tufnama, tu problema nema, kao što se može primetiti nijanse plave su kod mene poprilično zastupljene...


Možda ću zvučati ludo, ali ovih dana dok svi prave zalihe brašna, kvasca, sredstava za dezinekciju, mene je jedino brinulo hoću li imati dovoljno konca i ostalih stvarčica za šivenje. Jel imao još neko sličnu zabrinutost? Srećom, naučila sam da se snalazim zahvaljujući maminoj kutiji za šivenje i odeljku "za crne dane".


Top: Vento Milano. Suknja/Pantalone: šivene po meri. Baletake: Lasocki







1 коментар:

  1. Super su pantalone! Bas mi se svidjaju. I ja sam u fazonu potrositi zalihe, jer sam ih napravila...tako sam sila slicne patalone, samo drugi model a posto je materijal na strafte, donji deo su mi vodoravne a gornji deo su uspravne, ideju sam nasla kod Kjara modni studio, mogu samo da kazem da bas te stvari koje te nateraju da se snadjes uz pomoc stapa i kanapa daju licni pecat odeci i kod mene se nekako cesce nose nego one koje su ispale besprekorno...
    Sto se zaliha tice, delim tvoje stavove, trenutno sam posle sedam sasivenih projekata dosla sam do toga da mi fali guma i papir za krojenje. Kod nas je jedna jedina pozamanterija u gradu radila sve vreme, ali ja sam van grada pa mi se ne ide u grad, tim pre sto imamo puno zarazenih u okruzenju, mislim da cu napraviti pauzu od sivenja, nadam se na neko krace vreme :-(

    ОдговориИзбриши