8.4.20

Haljina na preklop

Haljina koju sam šila početkom marta, obukla je jednom i potpuno zaboravila na nju! Ok, jeste da je situacija takva kakva je. Jeste da od druge polovine marta radim od kuće, ali opet, potpuno sam smetnula s uma da mi ona stoji u ormanu, a toliko sam želela da je sašijem...


Naravno, kod mene sve to ide polako. Prvo je trebalo kupiti odgovarajuću obuću, jer što bih šila nešto ako to kasnije nemam s čime da nosim?! Zatim, naći savršen materijal - našla u Virtexu dva za ovaj model, drugi je na čekanju do septembra. Onda dugmad, kopče, sve lagano... 


U međuvremenu šila sam druge stvari. Onda je došla zima, a ko je lud da zimi nosi haljinu na preklop?! Na kraju, kad mi je ponestalo izgovora i ona je došla na red.


Utrošila sam 3 metra malo punije viskoze, 4 D prstena, 6 dugmadi, nekoliko malih plastičnih drikera, papirni flizelin za ojačanje i naravno lak za kosu za stabilizaciju tkanine.


Ovo je jedan od onih modela gde je krojenje duže i zahtevnije od samog šivenja. Ima dosta delova, a posle to treba preneti na materijal koji koliko god fiksiran, opet je u neku ruku živahan. Ali kad se to prživi, šivenje je bez većih komplikacija. 


One, se javljaju kad se haljina obuče. Tek tad shvatite koliko je Beograd vetrovit grad, odnosno ja sam to tek tad ukopčala.  Ili ona jednostavno privlači vetar?! 


Kako god, ko ne voli da mu butine sevaju na sve strane, nek se drži podalje od ovog kroja ili nek pri ruci ima iglu, konac i onih "nekoliko drikera" koje sam gore navela...



Haljina - šivena po meri, Čizme - Obuća SoloDioptrijske naočare - Azzaro, Optik Profesional

Нема коментара:

Постави коментар