25.3.19

Prolećna bluza

Ne znam da li sam jedina, ali kad je napolju tmurno obično moram da se teram da šijem, a čim krene lepo vreme, moja želja za druženjem sa mašinom za šivenje poraste... Ova godina nije izuzetak. Kad su se pojavile prve naznake proleća, počela sam da preturam po svojim zalihama materijala i tražim krojeve sa kojima te tkanine da uparim.


Pamučna tkanina sa bordurom je prva kojoj sam ovog proleća rešila da dam novi oblik. Kupila sam je u Virtexu pre par godina. Trebalo mi je dosta vremena dok nisam sparila ovaj materijal sa krojem za bluzu #118 iz Burde 06/2017, ali je na kraju sve nekako kliknulo.


E sad, materijal i kroj su se poklopili, ali kroj i ja... Hmmm... i ne baš... Možda ovo i nije najsrećnije rešenje bluze za moju građu. Ja imam široke kukove, a ona peplum koji se završava tik na kuku! Tako da ih to dodatno ističe. Plus, gornji deo je baš širok... Onako, letnji, da ne dodiruje...

U svakom slučaju, rešila sam da joj dam još jednu šansu, ali će mi za to trebati crne zvoncare i cipele na štiklu. Naravno, crne zvoncare nemam. Ali pošto sam se u proteklih mesec i kusur zanimala dešifrovanjem krojeva za pantalone, one će se sigurno vrlo brzo naći na redu za pravljenje...



2 коментара:

  1. It is really a helpful blog to find some different source to add my knowledge. if you are bloger and want promote your lifestyle, beauty and style blog Contact with us. increase followers on Instagram Norway

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je bluza prelepa. Super uklopljen materijal i baš je prolećna.
    I sviđa mi se kako ti stoji, mada se i meni kroj činio preširok, pogotovo gore i u obimu oko struka. Čudno sam sama sebi izgledala u njemu, iako sam ga ja iskoristila za haljinu, ali možda je samo do navike da nosimo drugačije stvari. :)

    ОдговориИзбриши