6.3.19

Burda Style 03/2019

Kao po običaju, početak meseca rezervisan je za prelistavanje novog broja Burde. Prolećna izdanja su mi inače inspirativnija od zimskih, te je zato moje razočarenje martovskim brojem veće, jer nema mnogo krojeva koji mi se sviđaju. Takođe, imam osećaj da su modeli već viđeni u prethodnim brojevima... 



Prva dva kroja koja mi se dopadaju su jakna #107 i haljina #122. Mislim da sam u nekom pređašnjem broju već videla ovakav kroj za jaknu, ali pošto je u pitanju klasika, ne smeta mi što su ga ponovili. Što se haljine tiče, nisam 100% zaljubljena u nju. Mislim da bi bila bolja bez rukava, jer mi sa njima deluje nekako bapski.


Bluza #103, nije neki spektakularan model, ali je ok za one dane kada inspiracija za odevanjem negde pobegne... 


Mantil #101 je zaista fenomenalan. To je jedan od onih komada odeće koji može da podigne celu kombinaciju. Kada bih ga pravila za sebe, verovatno bih ga skratila za koji santimetar, jer preferiram da nosim ravnu obuću, pa mislim da bi me ova dužina u toj kombinaciji "pojela".


Ovaj broj nema mnogo dečijih krojeva. Jedini koji se meni dopao je kroj haljine #131. Predivna je. Slatka. Romantična. Da imam ponovo sedam godina sašila bih je sebi, odnosno tražila nekom da mi je sašije...


Bluza na preklop #110 je jedan od onih modela koji mi se mnogo sviđaju, ali nisam sigurna da su za mene. Konkretno kod ove bluze mi smeta to što je izrez predubok. Nisam sigurna koliko bi to meni dobro stajalo... 


Model kojim završavam današnji post je mantil #128 za punije dame. Kod njega mi se dopada sve. Lagan je, rukavi mogu da se podešavaju, jedino što bih ja dodala pojas, mislim da bi tako bio još praktičniji... Moram pogledati postoji li neki sličan kroj u "regularnim" veličinama. Nije da mi treba još jedan mantil, ali oni koje imam su nekako klasični, a klasika povremeno ume da dosadi, tako da, ipak mi treba još jedan ovakav...




2 коментара:

  1. This is very nice blog for the fashion and style...
    Thanks for sharing this nice blog...
    Beauty write for us

    ОдговориИзбриши
  2. This is really nice to read content of this blog.If you are looking for new ways to advertise your blog, it is important to stay in touch with the latest updates from the search engines. for more details Contact with us How To Increase Your Instagram Followers

    ОдговориИзбриши