31.10.12

Gde ide stara moda kad dodje nova sezona???


Kraj oktobra. Napolju lepo i sunčano. Za moj ukus i nedovoljno toplo. Po nekom starom običaju u ovo doba godine ja sam prehlađena i bez želje da nos promolim dalje od prozora.
Maramice su svuda unaokolo. Šolje s čajem samo se smenjuju. I kafa naravno, latte sa cimetom i mnoooogo glossy časopisa iz celog sveta. 
Kašljem, listam, pravim beleške, tu i tamo obrišem nos, srknem malo čaja, opečem se, i tako iznova, i iznova...
Usput pomalo ljubomorišem dok prelistavam australijski Vogue. Tek sad postajem svesna da je tamo negde na drugoj strani sveta proleće! Dok se časopisi na ovoj polulopti utopljavaju i spremaju za zimu, sa njihove naslovne strane posmatra nas Cathrine McNeil, već spremna za plažu! 
Takođe i reklamne kampanje su im prilagođene proleću. Dobro, ne baš sve. Ima i zimskih, kao što je recimo reklama modne kuće Bally, koja je još jednom potvrdila da su Švajcarci potpuno neutralni i da ih baš briga za ceo svet. Ako je kod njih hladno, ima da bude hladno i u Australiji! Šta se oni izmotavaju?! 
Ali da se ja ipak vratim onima koje jesu prilagođene, kao što je na primer reklama brenda Tommy Hilfiger. Koji je svoju kolekciju za proleće-leto 2012, kad je ovde zahladlilo i nastupila nova seznoa, samo prosledio na drugu poluloptu. To se zove 100% iskorišćenost kapaciteta!
Time su oni objasnili gde ide stara moda kad nastupi nova sezona.
Tommy Hilfiger ss 2012
A kod nas...
Tommy Hilfiger fw 2012
P. S. Večeras je Noć veštica, pa u to ime... BU! :)))
P. P. S. Ako neko zna neki narodni lek koji pomaže pri upali sinusa molim da mi napiše. Unapred hvala.  

5 коментара: