4.2.19

Burda Style 02/2019

Konačno jedan broj Burde za one koji se nakon svakog prelistavanja časopisa žale da "nema više normalnih modela"... Činjenica je da nema mnogo modela, ali ponuđeni su zaista lepi.


Iskreno, iz februarskog broja mi se dopada skoro sve, ali da se ne bi ovaj post otegao u nedogled izdvojila sam neke favorite... Prvi je bluza (#108) sa čamac izrezom. Lepa, jednostavna i elegantna. Komad odeće koji može da posluži za nošenje svaki dan, kao i u nekim svečanijim prilikama...


Sledeća je suknja (#107) sa naslovne strane. Kao i kod prethodnog modela, u zavisnosti od stila osobe koja je nosi, može biti damska, ali i opuštena...


Treći model koji sam izabrala je haljina (#106) sa blago naglašenim ramenima. Volim kada je gornji deo sečen na grudima, da lepo "legne". Mislim da bi ovaj model izgledao odlično i bez rukavčića. Imaću je u vidu, za letnje mesece...


Obožavam ovakve haljine (#116)! Konkretno, kod ovog kroja mi se dopada to što je stavljen bočni umetak, pa kome treba može da ubaci tkaninu neke druge boje, kako bi se dodatno dobio vizuelni efekat sužavanja. Mada i ne mora, jer jednobojna odeća sužava sama po sebi...


Nema potrebe mnogo da komentarišem bluzu (#102) i suknju (#103), totalna klasika, svima uvek dobro dođe tako nešto...


Mantil (#105) bez dugmića. Malo duži, sa rukavima pristojne širine - ne podnosim kad su rukavi preširoki. Zaista je lep...


Breton majica (#118) je još jedan komad koji se ne može zaobići kada je reč o klasici...


Volim pantalone do članaka (#104). Ove izgledaju lake za sašiti, kao za uklapanje. Jako mi se dopada detalj sa dugmadima na pojasu. Jednostavan, a efektan.


Poslednja u nizu klasičnih komada je košulja haljina (#101). Ovo je varovatno moj omiljeni komad odeće za nošenje. Možde se nositi uz cipele, sandale, patike. Uvek i svuda. Pošto sam prethodnu uništila, (a nosila sam je mnooogo) tražim kroj za novu i ovo bi mogla biti ta!


Retro model (#120) iz 1957. godine je stvarno prelep. Zahteva malo više iskustva u šivenju, ali mislim da se isplati...


Od modela za malce u ovom broju, najviše mi se svidela haljinica (#131) sa čipkicom. Stvarno je slatka, ali zahteva malčice više vremena za izradu. Verovatno će mamama teško pasti na pamet da se zamajavaju sa ovako nečim, ali neka Supertetka bi sigurno htela...


Za kraj naravno, modeli za krupnije dame. Prva je haljina (#126) koju bih rado i sama nosila. Moram da pogledam ima li neki sličan model u mojoj veličini, a ako nema, pa ništa, umanjivaću ovaj...


Drugi i poslednji model je bluza (#121) sa balon rukavima. Na prvu mi se mnogo dopala, ali sad tek shvatam da ovo možda i nije najbolji model za sve tipove građe. Čini mi se da zbog rukava i šlica sečenog na grudima dodatno ukrupnjuje. Ispravite me ako grešim...


1 коментар:

  1. The site is really beneficial for everyone to know about this topic. Promote Your Blog Content With Your Existing Audience I want to introduce you to a fundamentally more interesting way to promote blog. increase followers on Instagram Norway

    ОдговориИзбриши