8.10.18

Sewing in October... Cropped Trousers

Šivenje ovog meseca započinjem jednim krojem za pantalone, koje želim da napravim još od kad sam ih prvi put videla... Radi se o modelu broj 108E iz Burda Style magazina 08/2010. 


Kako je vreme krenulo da se menja i uplivali smo u novu sezonu, tako je meni sinulo da bi bilo lepo da se malo pozabavim sređivanjem svog ormana. Prvo što sam primetila jeste da imam dosta komada odeće sa raznim printovima (mislim da je to muka velikog broja žena koje šiju - zaljubimo se u print, pa kupimo još jedan materijal koji nam nije neophodan), a fale mi neke osnovne stvari. Jedna od tih osnova su crne pantalone. Zato sam rešila da ih sašijem i nadomestim taj nedostatak. 

Pošto već neko vreme imam crni keper koji čami u mojoj korpi sa tkaninama, rešila sam da ga sad iskoristim. To nije preporučeni materijal u radnoj svesci, oni preporučuju pamučni saten, koji se meni čini mnogo mekan za ovako nešto. Možda grešim?! 

Iako je ovo u osnovi jednostavan model pantalona, ima jedan detalj koji ga čini zanimljivim... To su skriveni rajsferšlusi sa unutrašnje strane nogavica. Kad sam počela da razmatram kroj ozbiljno sam se dala u razmišljanje treba li mi tako nešto? Ono, jeste zanimljivo, ali koliko je praktično? Za svaki slučaj kupila sam ta dva rajsferlusa pa ću odlučiti u poslednjem momentu...

Neću da kažem da ovo ne bi trebao da bude komplikovan projekat, jer kad god sam tako nešto rekla uvek bi mi se isprečile neke prepreke. U svakom slučaju, radujem se  ponovnom pravljenju pantalona, nisam to dugo radila i nadam se da će lepo vreme potrajati bar dok ih ne fotografišem...








Нема коментара:

Постави коментар