13.5.18

Sewing in May... Ruffle Detail Dress

Majsko šivenje počinje danas. Kasnim, ali šta je tu je. Lepo vreme me je nateralo da prebrojim haljine u svom ormanu, pa sam došla do zaključka da bi trebalo podmladiti kolekciju... 


Počinjem sa modelom #113 iz Burde 06/2017. Kod njih je ovo mini haljina, ali u mom slučaju to neće biti. Planiram da je nosim i na posao, pa treba da bude pristojne dužine.

Prema uputstvima za moju veličinu je potrebno parče materijala širine 145 cm sa 145 cm dužine. Pamučna tkanina koju ću ja koristiti je 150 cm sa 160 cm. Tako da će biti i više nego dovoljno. Inače, kupila sam je prilikom jednog od mojih pohoda na Italtes prošlog meseca... Takođe, kao dodaci za ovaj model, potrebni su flizelin i rajsferšlus od 60 cm.

Bila sam u ozbiljnoj dilemi da li da dodam i pamučnu postavu. Jedna sam od onih devojaka kod kojih nista ne sme da se providi, bretele ne smeju da vire, veš ne sme da se useca u kožu. Sve mora da bude na mestu. Pa sam danima obilazila radnje i gledala kako su šivene druge haljine. Odnosno, jesu li postavljene?! 

Na kraju sam zaključila da preterujem. Ovaj model nema postavu. Materijal koji koristim nije providan. Haljine po prodavnicama koje sam videla, od slične tkanine, nemaju postavu. Kad bih je stavila samo bih se nervirala, što zbog vrućine, što zbog peglanja. Tako da osim što krećem u šivenje letnje odeće, ovo će za mene biti i neki vid terapije, učenja da se opustim...

1 коментар:

  1. Baš je lep materijal...
    Čekam da vidim haljinu, model deluje super, ali ja ga se ne mogu setiti (Baš ću pogledati posle u Burdi.). :)

    ОдговориИзбриши