19.3.18

Sewing in March... Peplum Blouse

Odakle da počnem?! Želela sam još jednu bluzu kao sličnu ovoj, ali nisam očekivala da ću je tako brzo šiti. Situacija se sama namestila.


Pre par dana na Virtexsovoj stranici na Fejsbuku su postavili fotografije pristiglih materijala i ja sam se na prvi pogled zaljubila u ovaj sa slike. 

Nažalost, pošto nisam otišla do radnje na vreme, sve što je ostalo bilo je prače od 1.80 m sa dosta grešaka u štampi. Malo sam se mislila da li da ga kupim, ali kad sam shvatila da košta 260 dinara, rešila sam da ga uzmem. Za te pare, šta god da uradim, nije strašno.

Pošto je stvarno dosta tkanine pod greškom, odlučila sam da šijem kroj 113 iz Burde 08/2012. Za moju veličinu, taj model zahteva 1.20 m materijala i rajsferšlus u šavu dugačak 60 cm.

Već znam da ću morati da kombinujem prugice u raznim smerovima, mada to radim i kad tkanina nema greške, kako bih modelu dodala živosti... 

Planiram da je završim do vikenda. Naravno ako stignem od posla, treninga, Zoje i još nekih ometajućih faktora... Valjda  će i vreme do tad da se prolepša kako bih mogla da je prošetam...




Нема коментара:

Постави коментар