26.9.16

Shades of Blue



Moja bolesna bluza. Zovem je tako, pošto me je tresla temperatura dok sam je pravila.  Šila sam je veče pred put i mislila da će mi čelo eksplodirati od bola. Htela sam da je završim po svaku cenu kako bih mogla da je nosim i fotografišem u Pragu. Međutim, do tog fotografisanja nikad nije došlo. Razlog: krava me žvakala situacija. Ni putna pegla mi nije pomogla! Džaba sam ih vukla sa sobom. Obe su na kraju vraćene u kofer, gde su ostale do povratka u Beograd.

Što se tiče koja (Burda 104, 3/2016), mislim da mi se sviđa. Dovoljno je komotan da me nigde ne steže, a opet ne previše da izgleda šljampavo. Nikad ranije nisam nosila ništa ovako živahno. Bukvalno, kad pomerim ruku bluza napravi pokret za mnom.

Definitivno ću sačuvati kroj kako bih ga ponovo iskoristila. Mada, sledeći put ću se umesto čistog pamuka sigurno odlučiti za neku vrstu viskoze.
 
Fotografije: Milan T.




Нема коментара:

Постави коментар