6.4.12

Mali projekat!



Hej ljudi moji!
Još ne mogu da poverujem da je prošlo več mesec dana od mog poslednjeg posta. Iskrena da budem nije da mi je falio blog. Lepo sam se ulenjila, naodmarala, a onda su tu uleteli i neki kolokvijumi, pa i jedan na početku mali, a posle se ispostavilo malo veći zadatak. E to je tema današnjeg postića. 
Sećate li se kad sam ono u decembru sastavljala listu stvarčica kojima sebe želim da obradujem? E pa između ostalog tu se našao i jedan mantilčić... Trebalo je da sebe počastim njime, jer ga stvarno već duuuugo želim. Nažalost (ili na sreću) do tog čašćenja nikad nije došlo jer ja nisam bila zadovoljna ni jednim mantilom na koji sam u svojoj potrazi naišla. I šta mislite šta je onda lenjoj krojačici sinulo? Naravno da sašije svoj dream trench coat! I tako sam se dala u akciju... Iscrtala kroj, pretumbala grad dok sam našla materijal, pa onda postavu, a da vam ne pričam tek o nalaženju dugmića i šnale za kaiš. E tek to je avantura! U celom gradu ne mogu da se potrefe dugmići koji će se slagati sa kopčom. To je inače moje najveće razočarenje vezano za celi mantil-projekat! Ali nema veze. Naći ću već jednom tu kopču, ako ne u Beogradu onda negde drugo...
A sad odoh. Mantil još nije gotov, pa idem da ga završavam. PRI KRAJU JE! Svratila sam samo da vam se javim da sam živa! :) 
P.S. Dok moj ne bude gotov uživajte u fotografijama nekih tuđih mantilčića...
 
 
 
 







 

7 коментара:

  1. Mislim da je snala za kais najveci problem. Meni je bio kada sam za mamin mantil trazila!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da. Ali nema veze kupila sam neku za prvu pomoć, pa kad naletim na savršenu promeniću je...

      Избриши
  2. heh, prva krojačka ludnica :)
    ali dobra si ako ti samo šnala fali, naće se već neka :)
    meni fali, doduše za neku drugačiju jaknicu, sve, počevši od materijala, jednostavno nema nita slično onom što sam zamislila, navodno će stići, nekad, ali ne odustajem...
    jedva čekam da vidim rezultat! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. E pa još neke sitnice su mi ostale da odradim, tako da uskoro će biti prezentovan... :)

      Избриши