Biću iskrena,reklamna kampanja mi se svidja više od samog parfema.
Oduševljena reklamnom kampanjom i glumicom Rosie Huntington-Whiteley,koja je u njoj izgledala predivno, danas sam uletela u parfimeriju i tražila da ga probam i...prvo čekanje da izvetri jak miris alkohola,a onda ŠOK! Očekivala sam da ću se u ovaj miris zaljubiti na prvo...hmmm...njušenje,ali NE,bio je nekako cvetni,puderast,ali ne lepo puderast,najvise je bio sapunast.Da to je prava reč koja ga opisuje SAPUNAST! Možda je to razlog zašto su mu dali naziv "Body"?!JA nisam oduševljena,maožda mi se utisak popravi posle drugog ili trećeg mirisanja,a do tad ću samo gldati njegovu reklamnu kampanju i uživati bez mirisanja. :)
Nisam ga njusnula,al i ja volim jace parfeme,pa mi se verovatno ne bi svideo:)
ОдговориИзбришиOvaj parfem nisam mirisala, stariji The Beat je ok!
ОдговориИзбришиHvala za komentar na mom blogu:) Pratim te!!
Hvala za pracenje. The Beat je divan,Body ne moze da se poredi sa njim...
ОдговориИзбришиlooks so great!
ОдговориИзбришиshe is so pretty
loveher
New outfitpost - www.mirfashion.blogspot.com
bas cu da ga cekiram
ОдговориИзбришиvolim njihove mirise, sport mi je odlican
dacu sansu i bodiju :)))
Svidja mi se! :)
ОдговориИзбриши