16.4.18

Sewing in April... Low Rise Cropped Pants

Počinjem da pišem ovaj post već nedelju dana... Čim sam završila sa pisanjem prošlog, započela sam ovaj i stala... Nije mi se dalo da krenem. Srećom nisam takva što se šivenja pantalona sa slike tiče, mada i tu sam zapela...


Da, šijem pantalone. Ponovo. Moj prolećni orman vapi za tim komadom odeće. Pošto već neko vreme želim neke čija je dužina do članaka, izbor je pao na ove sa slike iznad. U pitanju je model 116 iz Burde 04/2014

Kod ovog modela mi se dopada to što su u struku malo šire kako bi prilikom nošenja klizile nadole. Takođe, u zavisnosti od izbora tkanine, mogu biti i elegantne i opuštene. Kad sam već kod toga, ja za moje koristim tanki keper, jer želim da ih nosim sa patikama i baletankama...

Pored materijala, čija količina za moju veličinu iznosi 1,20 m, potrebni su i 30 cm postave za džepove (ja koristim ostatke od ove bluze), flizelin i tri dugmeta...

Kao što spomenuh na početku, već sam počela da ih radim i zapela kod  jednostranog paspuliranog džepa. Njega do sad nisam pravila i malčice me plaši kako će ispasti. Stalno sebi ponavljam "tri puta meri, jednom seci", da ne bih nešto zabrljala, jer stvarno želim da nosim ove pantalone...

Нема коментара:

Постави коментар