8.4.18

Burda 04/2018

Nedelja je dan za odmor i uživanje, a pošto je danas Uskrs, to x 2! Zato se danas opuštam prelistavajući aprilski broj Burda magazina...


U ovom broju sam našla čak šest modela koji mi sa dopadaju i koje ću dopisati na svoju "za uraditi" listu... Prva od njih je romantična haljina napravljena od čipke. Sviđaju mi se rukavi na njoj, ali mislim da bi bila lepa i bez njih. U svakom slučaju, savršena haljina za šetnje gradom u kasno proleće...


Sledeći model je košuljica sa slike ispod. Moj prolećni orman ozbiljno vapi za gornjim delovima, tako da mi se ona čini kao nešto što bih ovih dana mogla da napravim. Lepo je strukirana, što volim, ima karnere, koji su ove sezone u modi i najvažnije, drugačija je, ali ne mnogo...


Pošto trenutno imam kišni mantil, ovaj sam rešila da ostavim kao opciju za jesen. Savršen je! Jedino što kvari njegovu savršenost je onih 4,85 m materijala koji su potrebni za izradu. Mnogo bre! Ali opet tako je interesantan da ću sigurno zažmuriti, progutati knedlu, kupiti tu količinu tkanine i napraviti ga...


Stalno pričam da mi treba novi blejzer, ali nikako da krenem da prvim neki. Svakom sam našla manu. E, ovaj definitivno dolazi u obzir. Jednio mi se ne dopadaju dugmad na rukavim, ali može i bez njih. Sve ostalo mi odgovara...


Još jedan momenat "nemam gornje delove"... Jednostavna bluza. Simpatični detalji. Lako će osvežiti svaku dosadnu odevnu kombinaciju...


Za kraj najbolje. Iskreno, da mi se nijedan drugi model u časpisu nije dopao, a da znam da je ona tu, opet bih ga kupila... Meni je ona savršena! Haljina na preklop, u stilu kišnih mantila. Malčice zahtevnija za izradu, ali za one koji žele da je prave, u časopisu postoji opisano kako, korak po korak. Ja sam već krenula u potragu za odgovarajućom tkaninom...


Нема коментара:

Постави коментар