26.3.18

Sewing in March... Gathered 3/4 Sleeve Blouse

Već neko vreme mama pominje kako bi volela da joj sašijem bluzu sa 3/4 rukavima. Svaki put mi je opiše i napomene da "obratim pažnju kad budem listala one moje Burde". 


Do pre neki dan stvarno nisam obraćala pažnju na to, ali valjda se neke stvari same nametnu. Prvo  par dana nisam mogla da nađem ništa što bi me pokrenulo da pravim nešto sebi, a onda mi je izletela ona! Bluza pod brojem 138 iz Burde 08/2011. Jednostavna i elegantna. 

Ovog puta se neću držati radne sveske i njihove procene za utrošak materijala. Mama je kupila viskozu (sa fotografije) širine 140 cm i isto toliko dužine. Pa ću se nekako snaći sa njom. Trebalo bi da bude dovoljno. Nadam se...

Iskreno mislim da bi za ovaj model bolje bilo da je izabrala neku jednobojnu tkaninu, kao kod modela iz časopisa, ali opet, njena bluza, njen stil. Neću je ja nositi... Moje je samo da se izborim sa krojenjem, šivenjem i naravno mušterijom, jer ona uvek ima nešto da doda i oduzme... :)

Нема коментара:

Постави коментар