7.3.18

Burda 03/2018

Danas je, po planu, trebao da bude post o pantalonama koje sam sašila da ih nosim uz baletsku bluzu, ali nažalost vreme ovog vikenda  mi nije dozvoljavalo do ih fotografišem. Umesto toga, novi broj Burde. 


Omiljeni časopis ni ovog puta nije izneverio. Svakim novim brojem iznova se oduševljavam editorijalima, načinima na koji je odeća stilizovana... Stvarno dobro rade svoj posao. 


Prvi model koji mi se dopao je blejzer sa fotografije iznad. Sviđaju mi se detalji koji naglašavaju struk - ja sam posebno ponosna na svoj, pa volim takve modele. Dopada mi se materijal od koga je napravljen, kao i kako je cela kombinacija stilizovana. Ko kaže da blejzer mora da bude ozbiljan i poslovan komad odeće? Sudeći po ovome, može da bude potpuno kul i opušten...


U istom editorijalu, na sledećoj strani, nalaze se ove pantalone. Savršena dužina, dva rajsferšlusa, da budu malo drugačije, a opet sve je tako umereno.  Ma F E N O M E N A L N E ! Nešto što svaka gradska riba treba da ima (da citiram jednu drugaricu).


Poslednji komad koji mi se svideo je ova suknja. U suštini to je obična suknja koja se nabira, samo ima preklop. Odlična je za početnike koji hoće nešto malo drugačije. 

Po tradiciji, u martovskom broju nalazi se dosta modela za venčanja, kako za mlade, tako i za goste... Ukoliko već niste, predlažem da prelistate ovaj broj. Sigurno ćete naći nešto po svom ukusu...


Нема коментара:

Постави коментар