26.2.18

Sewing in February... Wrap Skirt

Verovatno suknja na preklop nije najpametniji izbor za šiti ove nedelje, možda bi ski odelo bilo bolji izbor, ali optimista u meni se ipak nada da smrz temperature neće potrajati, te da ću vrlo brzo moći da je nosim... Ova hladnoća dosadi! Hoću sunce, duže dane, bose noge, vedre boje, ispijanje kafe u nekoj od gradskih bašta... Hoću proleće! 



Zato sam rešila da malo prkosim ovom kijametu napolju i proleće prizovem praveći nju. Neka ona otvori sezonu šivenja lakše garderobe...

Dodatni razlog zbog kog sam se odlučila da šijem baš nju jeste taj da ovo proleće dočekujem bez moje omiljene suknje. U pitanju je suknja od kepera, boje peska koju sam kupila još 2011. Od tad nije mogla proći ni jedna sezona da je nisam nosila. Do ove. Pošto sam prošlog leta, svojom greškom morala da se oprostim sa njom. 

Kako nisam neko ko sedi i plače, mada mi je bilo ozbiljno krivo, od kad sam se oprostila s tom suknjom na policu sa materijalima ređam kepere i usput prelistavam Burde ne bih li joj našla zamenu. Tako sam došla do kroja 115 A,B iz Burde 02/2016...


Ovaj model zahteva 160 cm tkanine (za moju veličinu), dva drikera koja se prišivaju, jednu kopču za kaiš širine 5 cm i dva dugmeta. 

Tkanina me je kao što rekoh već čekala, kupljna još letos u Italtesu u Starom Merkatoru (imali su dobar izbor kepera), a dodatke sam pronašla u pozamanteriji Glamur u Balkanskoj ulici. 

Sad mi samo ostaje da prionem na posao, što mi ove nedelje neće teško pasti, s obzirom na dešavanja napolju...

Нема коментара:

Постави коментар