12.2.18

Sewing in February... Wide Leg Pants


Već dugo želim da sašijem pantalone sa širokim nogavicama, ali uvek bi mi istrčalo nešto preče. Međutim, ove nedelje one su se nametnule kao moranje, jer je konačno gotova bluza koju sam otezala, a koju sad nemam s čim da nosim.

Kroj koji sam odlučila da koristim za ove pantalone nalazi se u Burdi 10/2011 pod brojem 124B. Materijal sa slike, od kog planiram da ih pravim, kupljen je još u decembru, za pantalone iz januarskog broja, ali na njih ću ipak pričekati...

Tkanina je kupljena u Italtesu na Autokomandi. Našla sam je u delu radnje gde im stoje kuponi. Široka je 1,5 m i dugačka 1,8 m. Sa njihovom karticom za popust koštala me je  831 dinar. Nije loša cena za vunu!

Uz to za izradu ovog modela potrebni su i: rajsferšlus, flizelin za ojačanje pojasa, parče postave za džepove (pssst... ja ću koristiti ostatke od bluze) i dugme ili kukasta kopča umesto njega.  

Plan je da ih završim do sledećeg vikenda. Pošto se uzdam se u neradne dane ove nedelje. Dva dana rezervisana za šivenje! Ima li išta bolje od toga?! :)

Нема коментара:

Постави коментар