6.2.18

Burda Style 02/2018

Novi mesec, novi broj Burde na kioscima. Moj primerak - već ispred mene! Prelistan od korice do korice. Više puta. Da mi nešto ne promakne. Izanaliziran do tančina.


Inače, mnogo volim februarsko izdanje, pošto je to prvi prolećni broj. Podseća me kako je vreme da mislim šta bih mogla da šijem za toplije dane. Pardon, toplije dane na poslu. Pošto je moje šivenje trenutno orijentisano u pravcu "prikladno za posao, ali ne previše formalno".  Znači, neki casual friday - svaki dan.


Ovaj broj ima dosta modela koji bi mogli da posluže u tu svrhu, a haljina na fotografiji iznad jedan je od njih. Volim takve krojeve. Kod ovog mi se dopada to što je od jednog modela moguće napraviti i haljinu za posao i opuštenu haljinu za odmor u zavisnosti kakav se materijal izabere.


Sledeća na listi  košulja - haljina. Verovatno najveći trend prošlog proleća, a po svemu sudeći i ovog. Prethodne godine sašila sam jednu (biće u nekom narednom postu) i slatko je iznosala, a mislim da ću to ponoviti sa ovim krojem. Čak razmišljam da sašijem i suknju samo od donjeg dela. Videćemo... 


Uhhhhh... Ova haljina je zaista prelepa. Sigurna sam da bih je vrlo rado nosila. Međutim, sebe još ne doživljavam toliko ozbiljno... Ali je stvarno divna... Možda kad još malo porastem... :)


Poslednji kroj, kojim sam samu sebe iznenadila, su ove pantalone. Obično kad je taj komad odeće u pitanju biram jednostavnije modele, tako da je ovo bio prijatan šok za mene. Definitivno ću ove godine malo mrdnuti od klasike... Kod njih mi se najviše svideo gornji deo, odnosno preklop. Daje im neku opuštenost. Izgledaju kao nešto što bi lako moglo da se uklopi u garderobu za posao, ali i onu za opušteni vikend u gradu...

Нема коментара:

Постави коментар