22.1.18

Opet gingam!


Kao što već rekoh u ovom postu, volim gingam. Toliko, da ga više ne računam u tkanine sa printom, već neutralne. Lak je za kombinovanje. Zato sam napravila nekoliko košulja košulja baš sa  gingam tkaninom.

Model za ovu košulju našla sam u Burda Style magazinu (05/2009). Nalazi se pod brojem 110A,B. Iako u radnoj svesci piše da za karirani model treba tkanina širine 160 cm i dužine 170 cm, ja sam moju komotno iskrojila od materijala širine 150 cm i isto toliko dugačkog.


Pored toga što sam je iskrojila tako da u donjem delu bude šira nego u originalnom kroju (jer imam jače kukove), ona se i dalje širi nakon zakopčavanja, što me malo nervira. Takođe, to se dešava i u delu kod grudi, iako mi nije uska. Ne znam da li je problem u kroju ili mom neveštom peglanju... Isto tako, ovo nije kušulja koju lako mogu da nosim ispod sakoa ili džempera,  a to mi se ne dopada. 

Kad se sve sabere, definitivno je da ovaj model više neću šiti. Što se košulja tiče, bolje je da se držim jednostavnijih krojeva. Više mi odgovaraju.


Нема коментара:

Постави коментар