15.1.18

Burda Style 01/2018

Burda Style je jedini časopis kome sam verna iz godine u godinu. Ostale časopise, što one o šivenju, što modne, kupim prelistam i većina ih završi na istom mestu, u okruglom registratoru. Ali Burda ne. Ona je jedina koju čuvam, iznova prelistavam i koristim. Zato je dan kada se novi broj pojavi na kioscima za mene mali praznik. 
 

Ovaj broj ima dosta interesantnih modela, a meni su za oko zapala dva. Prvi je pod brojem 111, suknja sa nadsuknjom. Izgleda veoma zanimljivo, kao origami. Pošto sam ove godine rešila da unesem malo živosti u svoj orman, savršeno će se uklopiti.


Drugi model koji mi se dopao su pantalone pod brojem 110A. Već neko vreme želim takve. Izgledaju kao lako uklopljiv komad za nošenje, a koliko su komplikovane za izradu tek ću videti. Dugo nisam šila pantalone, pa će mi ovo biti izazov. Kako god, rešena sam da ih napravim. Već sam kupila materijal i čim završim sa šivenjem bluze (koja me muči već neko vreme), krećem u akciju!

Нема коментара:

Постави коментар