5.9.16

Hello September

Pre nego li počnem da pričam o planovima za septembar hoću da se osvrnem na promenu imena blogapošto verujem da će neki ljudi primetiti. Dugo sam želela da mu promenim ime, jer se sa pređašnjim nisam identifikovala. Izgledalo mi je nekako detinjasto i to me je jako nerviralo. Svaki put kada bih otvorila svoju stranicu ono mi je prvo upadalo oči. Zato sam rešila da ga promenim i nađeime koje će meni biti blisko, a ljudima koji se prvi put zateknu na mom blogu dati do znanja o čemu se tu radi. Tako sam došla do ovog imena, koje ispunjava oba kriterijuma i kojim sam konačno potpuno zadovoljna. 



A sad da se vratim na septembarske planove. Ovaj mesec je savršen za pripremu jesenje garderobe. Dovoljno je topao da se još uvek može nositi letnja odeća, a daje dovoljno vremena da se bez žurbe radi na komadima za jesen.

Kao što možete videti na fotografijama, za ovaj mesec sam izabrala tri tkanine. Dve malo punije i jednu laganu. Te punije kupila sam u radnji sa materijalima u blizini Kalenić pijace (nekadašnji Italtes), mislim da se radnja zove Italian Style, neka me neko ispravi ako grešim. Prodavac mi je rekao da su se oni skoro razdvojili, a namera im je da vrate stari kvalitet tkanina. Koliko sam ja videla, za ono malo vremena koje sam provela u radnji, na dobrom su putu. Odeljak sa luksuznim materijalima im je baš fin. Ova dva koja sam ja uzela su iz tog dela, iz Max Mara asortimana.

Prvog materijala sam uzela 1,60 m i on je po sastavu 53% pamuk, 44% poliester i 3% elastin. Bilo mi je veoma važno da tkanina u sebi ima elastina, jer bih volela da od njega napravim zvoncare. Bar je takav plan. Takođe, svidja mi se to što je mešavina jer su one vrlo izdržljive, a ja planiram te pantalone dosta da nosim ove jeseni.

Druge, bordo tkanine, sam uzela 80 cm. Njen sastav je još bolji jer je 73% pamuk, 24% poliamid i 3% elastin. Od nje ću sigurno napraviti suknju, samo još da smislim kakav ću kroj. Sa 80 cm i mojim nogama ne može se mnogo eksperimentisati. :)

Treći, plavi mterijal, kupila sam još u julu u prodavnici italijanske metraže na Banovom brdu. Njega sam kupila 1,50 m, 100% je pamučan i lagan, savršen da se od njega napravi bluza
 

Iskreno, zadovoljna sam svojim izborom tkanina za ovaj mesec. Takođe, sviđa mi se i ideja da na početku svakog meseca odredim šta ću raditi u toku njega. Izgleda nekako organizovanije. Nadam se i da ću uspeti da ispoštujem ovaj plan. Videćemo...
 

Нема коментара:

Постави коментар