23.4.13

Run, Forrest, Run!

Ovaj post trebalo je da napišem preključe, ali ja prosto volim da kasnim. Uživam. To mi se toliko dopada, da verujem da ću i na sopstvenu sahranu zakasniti...
Šalu na stranu, u nedelju je održan 26. Beogradski maraton, na kom je između ostalih trčala i moja seka Veka. 
Ona je trčala polu - maraton, dok sam je ja naravno čekala na cilju u društvu fotoaparata i momka. Mog momka. Njen je takođe trčao. Isto polu - maraton.
Gore sam podvukla naravno, jer ja i trčanje - pffffffff. Tu obavezno bude poneki iskrivljen zglob, razbijena kolena i slično. A tek 21 klometar?! Pa molim vas! Nisam ja za te egzibicije. Ali zato Veka jeste 100 %! Ona vam je pravi Forrest Gump! Pametni. Naravno.
Nema gde nje nema. Ide na pilates, yogu, zumbu, plivanje i planinarenje. Čak se i na Mont Blanc popela! Stvarno ne znam kako joj to polazi za rukom...
I kad nekom treba pomoć ona je tu. Pa čak je i maraton iskoristila za aktivizam trčeći u majici BELhospice - a. A nakon trke je nama neupućenima objašnjavala čime se bavi BELhospice. E u tom grmu leži zec! Nisam ja ovaj post napisala da bi bio oda mojoj superkul sestri, iako zaista jeste i super i kul, već baš zbog ove organizacije.
BELhospice je dobrotvorna organizacija koja se bavi zbrinjavanjem terminalno obolelih onkoloških pacijenata. Što bi u prevodu značilo, zbrinjavanjem pacijenata sa poslednjim stadijumom raka kojima bolnice više ne mogu pružiti nikakvu medicinsku pomoć i koji su prepušteni samo svojim porodicama i sebi. U zbrinjavanju ovakvih pacijenata učestvuju lekari, medicinske sestre, psiholozi, socijalni radnici, koji pomažu ne samo pacijentima, već i njihovim porodicama da prođu kroz te teške životne trenutke.
Bitno je napomenuti da su sve usluge ove organizacije potpuno besplatne, kao i da se ona finansira iz dobrotvornih akcija koje se organizuju u toku godine.
Zato vas molim, jer znam da u Srbiji nažalost gotovo da nema porodice u kojoj neko nije oboleo od raka, da lajkujete BELhospice Facebook stranu, podelite je sa prijateljima, i možda im se pridružite u nekoj od narednih akcija.
Unapred hvala.
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 

3 коментара:

  1. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    ОдговориИзбриши
  2. bravo za seku! baš je slatka!!! vidi se da je puna energije... a eto, dok se neki bave tko-zna-čime-sve-ne, drugi lijepo sjede doma i uživaju u razgledavanju zanimljivih postova :)
    Stela

    ОдговориИзбриши