22.2.13

Asus X501A XX350H i Windows 8

Nije me bilo neko vreme. Prvo mi se ništa nije pisalo, a onda kad sam pre pet - šest dana poželela nešto da napišem, umro mi je kompjuter. Tužno. Pokoj mu duši.
Ali što bi rekli dok jednom ne smrkne drugom ne svane... Pokojnika od pre par dana zamenjuje moj novi, divni, savršeni i rozi Asusov laptop X501A  XX350H. Girly!
Pored boje koja je super, posebno ako ne želite da momak ili brat ili već neki muškarac, koristi vaš kompijuter - verujte odbija ih 98, 8 %, super je i to što je jaaako tanak, pa samim tim i lakši za nošenje. Takođe meni lično bitne sitice su i te da mu je plastika jako prijatna na dodir i da se ne greje u delu na kom držim ruke. Lajk!
Neću vas zamarati pričom o veličini hard diska, RAM - a, kao ni onom o tipu procesora i grafičke kartice. I ja sam devojčica i znam da to nama curama ne znači mnogo dok nas ne strefi nezgoda, kao ova moja gore pomenuta.
Još jedna od stvari koja mi se svidela, a koju sam dobila besplatno instaliranu uz komp, je bio Windows 8. Jako dobar operativni sistem, od čijeg korišćenja su pokušavali da me odvrate momci koji se "razumeju" u te stvari. Sreća ja sam inatdžija.
Verujte, osmica je pet puta lakša za korišćenje od recimo iTunes - a. A kad već pominjem Apple - ovu internet prodavnicu, moram napomenuti da tu osmica ni po čemu ne zaostaje. Njihova prodavnica je takodje odlična, puna besplatnih aplikacija podeljenih u dvadeset grupa. Igre, društveno, zabava, fotografija, muzika i video, sport, knjige, vesti i vreme, zdravlje i fitnes, hrana i obroci, životni stil, kupovina, putovanja, finansije, produktivnost, alatke, bezbednost, posao, obrazovanje i vlada. Kao što već naslućijete ja sam se najduže zadržala u  delu životnog stila. Šta ću, kad ima previše "oooo kako sam živela bez ovoga" aplikacija. Jedna iz te grupice je i Vogue - ova, koju upravo listam u drugom delu ekrana. To vam nisam rekla?! A da. Sad je u Windowsu moguće raditi dve stvari u isto vreme. Kao što ja upravo radim.
 
 
 

5 коментара:

  1. Imamo slican :) i meni se pokvario racunar!
    giveaway na mom blogu!

    ОдговориИзбриши
  2. Objasni mi ovo da se moze raditi 2 stvari u isto vreme?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa postoji mogućnost da podeliš ekran u dva dela, jedan veći i jedan manji.Manji deo može da ti se nalazi sa desne ili leve strane, u zavisnosti od toga kako tebi više odgovara.
      Recimo kao što sam ja danas radila, sa leve strane u većem delu pisala post, a sa desne listala Vogue aplikaciju.
      U slučaju da ti i dalje nije najjasnije ostavljam ti link pa pogledaj. :)
      http://www.youtube.com/watch?v=azTlSx3Mv3Q

      Избриши